Levering 1-3 dage |Gratis fragt ved køb over 500 kr. |Personlig betjening

Betingelser

Handel og leveringsbetingelser

 

Sådan handler du hos MONO

- Læg de ønskede varer i kurven,
- Gå derefter til kassen,
- Bestem dit betalingsmiddel,
- Indtast dine personlige oplysninger,
- Godkend forretningsbetingelserne og slut af med at tjekke om dine oplysninger er korrekte for derfra at godkende dit køb.

Du vil straks derefter modtage en bekræftelse på mail om din bestilling.

Vi sender alle ordre samme dag eller førstkommende hverdag.

Alle priser er inkl. dansk moms på 25 % og du kan betale med Dankort eller Mobilepay. Ved bankoverførsel, kontakt MONO

Ved betaling med kort sendes oplysningerne krypteret til Nets. Det er derfor sikkert at betale med kort hos monoshop.dk.Vi leverer dine varer med GLS og det vil ske indenfor 1-3 hverdage. Prisen er fast 35 kr. pr. forsendelse, dog betaler MONO fragten hvis du køber for over 1000 kr.

 

Fortryder du et køb?

Du har altid 14 dages fuld returret på dine varer købt på monoshop.dk. Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen og der skal være originalt mærke på. Husk, at sende en kopi af kvittering på varen med og dine personlige oplysninger. Gør venligst opmærksom på, om du ønsker pengene retur eller et tilgodebevis. Send varen til Mono, Vestergade 15, 4600 Køge. Når vi har modtaget varen sættes dine penge ind på dit valgte betalingsmiddel igen. Du vil normalt efter et par dage kunne se overførelsen på din konto, men der kan gå op til 30 dage afhængig af betalingsmiddel. Har du handlet fragt frit og fortryder dele af dit køb, vil din retur overførelse blive fratrukket oprindelige fragtomkostninger (35 kr.) Vi tager ikke imod returvarer sendt til en pakkeboks. Alle returvarer skal sendes direkte til vores adresse ellers vil der blive modregnet en fragtopkostning på 100 kr. Du kan ikke fortryde et køb ved blot at nægte modtagelse for din pakke. Det vil blive pålagt en ekstra fragtomkostning til monoshop.dk. Denne omkostning vil blive pålagt dig.

 

Reklamationsret

Som forbruger har man 2 års reklamationsret. Det betyder at hvis der sker noget med varen kan du få den repareret, ombyttet, et afslag i prisen eller dine penge retur. Det afhænger helt af den konkrete situation. Send os først en mail med et billede af varen, som du vil reklamere over, så behandler vi sagen så hurtigt vi kan. Typisk kan en reklamation tage op til 14 arbejdsdage.

Har du øvrige spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på 5665 2476 eller sende en mail på mail@monoshop.dk. Vi er altid klar til at hjælpe dig.

Vi sender desværre ikke til udlandet.

 

Tak fordi du handler hos MONO